dimarts, 17 d’abril del 2007

EL MEU DIA A DIA EN LES TIC

Comence el dia amb les oves tecnologies, doncs és un mòbil qui em desperta (encara que moltes vegades em desperte jo abans que ell perquè tinc por que falle!!). I continue amb el meu desdijuni, un got de llet que calfe en el microones.
Per arribar a la UJI, és necessari fer-les servir, bé amb el tren i després amb l'autobús, bé amb el cotxe i escoltant la ràdio. Una vegada començades les classes, les NTIC són el pa nostre de cada dia, bé són utilitzades per a alguna assignatura o bé per a fer algun treball. (He de dir que molts dies hi ha problemes amb els ordinadors de les classes).
Quan arribe a casa continuen amb mi. Més que res utilitze l'ordinador per a treballar i si el temps em deixa escolte música, cuine (això si amb vitroceràmica) i veig la televisió.
He d'admitir que les NTIC no són sant de la meva devoció però que formen part del meu dia a dia i que de vegades són de gran ajuda.
No les trobe gens atractives, sincerament, pot ser per això em costa molt fer-me a elles i utilitzar-les.
Però tot i això espere que la meva idea sobre elles canvie durant aquest curs ja que com a futura mestra les hauré de fer servir i molt, espere, a la meva classe.